Wyróżniamy 6 rodzajów gwiazd - szare, zielone, niebieskie, fioletowe, pomarańczowe i czerwone. Gwiazda szara - dar niebios - może być tylko sprzedana. Cena 1200 złota. Pozostałe gwiazdy dają nam bonusy do statystyk i/lub exp do levelowania gwiazd. Dziś opis najsłabszych gwiazd, czyli zielonych i niebieskich. Ze względu na ich powszechność i względnie słabe działanie nie poleca się ich zatrzymywac a jedynie używać do levelowania innych gwiazd.
Zielone: [exp +10, cena sprzedaży - 3600 złota]
- [Bojownik] - atak fiz. +72/level (czyli +72 na 1 levelu, +144 na 2 levelu itd.)
- [Duch Błyskawicy] - atak mag. +72/level
- [Blask Woli] - obrona fiz. +72/level
- [Duch Ochronny] - obrona mag. +72/level
- [Gwiazda Śmierci] - atak kryt. +72/level
- [Duch Zbroi] - unik +72/level
- [Krew Chwały] - żywotność +200/level
Niebieskie: [exp +30, cena sprzedaży - 6000 złota]
- [Waleczny] - atak fiz. +108/level
- [Mroczny Władca] - atak mag. +108/level
- [Gwiezdna Tarcza] - obrona fiz. +108/level
- [Łaska jedynego] - obrona mag. +108/level
- atak kryt. +108/level
- [Hegemon] - unik +108/level
- [Wola Niebios] - żywotność +300/level
- [Dziedzictwo] - dowodzenie +18/level
- [Pieczęć] - redukcja wszystkich obrażeń o 10/level
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz