środa, 18 marca 2015

System Smoczej Duszy

System Smoczej Duszy odblokowuje się na 40. levelu postaci. Pozwala na znaczne podniesienie waleczności.

Po pojawieniu się nowego patcha mamy do wykonania nową misję - należy przejść kampanię Wrota Otchłani (Mistrz). Po zaliczeniu misji system zostaje odblokowany.


Interfejs Smoczej Duszy pojawia się w panelu postaci - możliwość wejścia przez plecak, tuż obok zakładki Ochrony Bitewnej. Widzimy wielkie złote jajo oraz przyciski do karmienia smoka. Jedzonko te możemy od teraz zdobyć w Kampaniach Wieloosobowych (skrzynie za bossów) oraz na Labiryncie Otchłani (5 piętro - 1 szt., 10 piętro - 2 szt., 15 piętro - 3 szt. itd.)



Aby "nakarmić" jajo na maxa potrzebne jest 6 Smoczych Dusz.



Po wrzuceniu wszystkich sześciu esencji jajo zamienia się w smoka. Widzimy też wokól niego 5 slotów, z których jeden jest już podświetlony na żółto. Ten slot daje nam +1% maksymalnego HP. Kolejny slot da nam +1% Ataku fiz. i mag. Aby go odblokować należy tym razem użyć 15 Boskich Dusz. Potrzebny jest też conajmniej 50 lv. postaci.


Po zdobyciu i wrzuceniu kolejnych 15 dusz nasz atak fizyczny i magiczny wzrasta o 1%. Odblokowuje się jednocześnie możliwość uzyskania kolejnego bonusu - Obrona fiz. i mag. +1%. Tym razem potrzebujemy 30 dusz i 60 lv postaci.


Aby przenieść smoka na następny level potrzebujemy aż 50 dusz. Po ich wrzuceniu otrzymujemy aż 5 boostów do statystyk - obr. fiz., obr. mag., atak fiz., atak mag. i HP +1%. Wymagany jest 70 lv postaci.


Po osiągnięciu tego bonusu odblokowuje nam się ostatni slot. Da on nam kolejny 1% do każdej z pięciu statystyk z poprzedniego slotu. Tym razem potrzebujemy aż 72 esencje smoka i 80 lv. postaci.

6 komentarzy:

  1. Pomożecie mi z tą opcją mam 63 lvl i nadal tej opcji niemam siwy1982

    OdpowiedzUsuń
  2. czesc ja mam 71 lvl i tez nie mam tego smoka czemu? Leila

    OdpowiedzUsuń
  3. Siemka, ja rowniez nie mam tego interfejsu smoczej duszy odblokowanej mimo ze wrota otchlani koszmar robilem wieeeele razy i nie wiem dlaczego niechce mi sie to otworzyc, mam 56 lv i lipa, nadal nie mam tego Jak by ktos wiedzial dlaczego tak jest to bylbym wdzieczny. Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  4. Siemka, ja rowniez nie mam tego interfejsu smoczej duszy odblokowanej mimo ze wrota otchlani koszmar robilem wieeeele razy i nie wiem dlaczego niechce mi sie to otworzyc, mam 56 lv i lipa, nadal nie mam tego Jak by ktos wiedzial dlaczego tak jest to bylbym wdzieczny. Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  5. Siemka, ja rowniez nie mam tego interfejsu smoczej duszy odblokowanej mimo ze wrota otchlani koszmar robilem wieeeele razy i nie wiem dlaczego niechce mi sie to otworzyc, mam 56 lv i lipa, nadal nie mam tego Jak by ktos wiedzial dlaczego tak jest to bylbym wdzieczny. Pozdro.

    OdpowiedzUsuń