sobota, 7 czerwca 2014

Czołgi: Jak grać i wygrywać

Aby osiągać dobre wyniki w walkach Magicznych Dusz trzeba wiedzieć przede wszystkim na czym polega rozgrywka - aby się dowiedziec zapraszam TUTAJ.

Kiedy zostaniemy przeniesieni na pole bitwy dusz od razu musimy zorientować się ilu przeciwników mamy w tej chwili na polu. Może się okazać, że przeciwnik jest tylko jeden a my weszliśmy grupą czterech czołgów - wtedy jak najszybciej zabijamy przeciwnika wielokrotnie. Istnieje szansa że przeciwnik się zdenerwuje i wyjdzie z rozgrywki widząc że nie ma szans i niewiele może zrobić (true story:D ) a nawet jesli nie to kilkukrotne zabicie przeciwnika zbliży nas do przewagi 10000:0 dzięki której zakończymy walkę przed czasem z wygraną na koncie.

Za każde zabicie przeciwnika (oddanie ostatniego strzału) otrzymujesz 800 pkt. Jest to najlepiej punktowana akcja w całej rozgrywce i tylko i wyłącznie zadając ostateczne strzały można nazbierać dobrą ilość pkt.

Kiedy pojawiają się skrzynie z broniami rzucamy się jak najszybciej na Broń Laserową. Jest to najszybciej działająca broń, czas przeładowania to tylko 1 sekunda więc wystrzeliwujemy 20 strzałów naprzemiennnie ze standardowymi strzałami (starczy to spokojnie na zabicie 2-3 przeciwników jeśli nie mają odnowionego HP) a następnie szybko chwytamy obojętnie jaką broń - są bardzo małe szanse że po wystrzeleniu Laseru nie zostanie już żadna skrzynka z bronią. Na tej drugiej broni trwamy do następnego rozdania skrzyneczek. W międzyczasie pojawią się też skrzynie z dodatkowym HP, Tarczą i Przyśpieszeniem. Zbieramy oczywiście z każdej po jednym pozwalając naszym kolegom z grupy aby zebrali też coś dla siebie. Jeśli widzimy, że czołg przeciwnej drużyny próbuje zebrać skrzynię oddajemy szybko strzał w niego. Trafienie natychmiast przerywa jego zbieranie skrzyni. Możemy w tym czasie poczekać aż ktoś z naszej drużyny ją zbierze lub jeśli jesteśmy blisko - zacząć pobieranie sami. Taka sama sytuacja jest w przypadku skrzynek z bronią.

Nie strzelamy do przeciwników z tarczą na sobie bo nie ma to sensu - tarcza nie ma granicy wytrzymałości obrażeń a granicę czasową, więc znika i tak zawsze po tym samym czasie."Zajmujemy się" wtedy tymi, którzy nie zdążyli pobrać tarczy.

Strzelamy cały czas, bez względu na to ilu jest przeciwników i jaka ilość hp im została - każdy celny strzał to punkty, przy 25-minutowej rozgrywce tych "małych ilości" punktów można zdobyć tyle, że może to wpłynąć znacząco na naszą pozycję w rankingu.

Ostatnia sprawa - nie czekamy w czterech na respawn przy czołgu który ma hp na 1 strzał. Wiadomo, że każdy chciałby zgarnąć te 800 punktów ale jest to strata czasu. I tak tylko jeden z Was otrzyma punkty a reszta zmarnuje czas, w którym mogliby już zacząć punktować pozostałe czołgi przeciwników.

To chyba na tyle, jeśli przypomnę sobie coś jeszcze to dopiszę, życzę tradycyjnie miłego grania :)

1 komentarz: