poniedziałek, 24 lutego 2014

Wszystko o Czerwonych Gwiazdach


W przeciwieństwie do innych kolorów, czerwonych gwiazd wyróżniamy tylko 9. Pierwsza z nich to Fontanna Talentu - niezwykle trudna do wylosowania i specyficzna, bo nie dająca żadnego boostu statystyk, służąca jedynie do levelowania pozostałych gwiazd dając im 500 expa. W przypadku pozostałych gwiazd, podnoszą one naszych 8 podstawowych statystyk - atak fiz., atak mag., obrona fiz., obrona mag., żywotność, atak kryt., unik oraz dowodzenie. Czerwoną gwiazdę można wylosować tylko na piątej powłoce astalnej i szansa jej otrzymania tam wynosi 10% (pozostałe gwiazdy: szara - 5%, zielona - 5%, niebieska - 30%, fioletowa - 30%, pomarańczowa - 20%). Gwiazdy Ataku Fizycznego, Ataku Magicznego, Obrony Fizycznej, Obrony Magicznej, Ataku Krytycznego i Uniku dają +288 jednostek na każdy level (np. gwiazda na levelu 1. +288 Ataku Fiz., gwiazda na levelu 2. +576 Ataku Fiz., gwiazda na levelu 6. +1728 Ataku Fiz. itd.). Gwiazda podnosząca Żywotność: +750/level, gwiazda podnosząca Dowodzenie: +48/level. Jak widać są to oczywiście najpotężniejsze gwiazdy z dotąd wprowadzonych w polskiej wersji.

czerw

Waga - Unik
Strzelec - Atak Krytyczny
Baran - Atak Fizyczny
Lew - Dowodzenie
Skorpion - Obrona Magiczna
Koziorożec - Atak Magiczny
Wodnik - Żywotność
Byk - Obrona Fizyczna

LEVELOWANIE CZERWONYCH GWIAZD:
LVL:               POTRZEBNY EXP:
2                      220
3                      1.710
4                      11.520
5                      23.040
6                      46.080
7                      92.160
8                      184.320
9                      368.640
10                    737.280

Reasumując aby zlevelować 1 czerwoną gwiazdę na 10 level potrzebne jest 1.464.970 expa. Z rachunku prawdopodobieństwa wynika, że szansa wylosowania czerwonej gwiazdy wynosi poniżej 0,1 %. Gwiazdy  można kupić wymieniając punkty astro - za 1 sztukę płacimy 15.000 pkt.

9 komentarzy:

  1. Czyli wylosowanie czerwonej gwiazdy graniczy z cudem...:-P

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak już wylosujesz to dowodzenie ,które jest potrzebne jak kotu buda :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafić żółtą gwiazdę jest ciężko, a ustrzelenie czerwonej to już jak powiedziano wyżej graniczenie z cudem :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałem fuksa i w pierwszym tygodniu (jak wyszły) z łapania astrali miałem wszystko co powinienem mieć (część osób wymieniła i miała wcześniej ode mnie swoje czerwone) :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się udało trafić Strzelca, ale pozostałe gwiazdy mam raptem fioletowe :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja trafiłem jak na razie tylko lwa czyli kicha :D

    OdpowiedzUsuń
  7. lew przyda sie na labiryncie i bosie

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam dotyk bogini zólta to dobra jest dla maga czy kicha?

    OdpowiedzUsuń