wtorek, 14 października 2014

Kampanie Wieloosobowe - Dominium Biesów

Dominium Biesów jest siódmą kampanią wieloosobową dostepna we Wrotach Bohatera. Odblokowuje się od levelu 50.

Preferowana drużyna:


- 1 mag z oczyszczeniem oraz skillami leczącymi,

- 1 strzelec z rozproszeniem,
- 2 graczy dowolnej profesji (preferowany conajmniej 1 rycerz do tankowania),
- każdy z graczy powinien miec conajmniej 5500 obrony magicznej,
- drużyny ze słabszym magiem powinny wyposażyć się w Elis.

Przejście Kampanii:


Dominium biesów składa się z 3 rejonów i 3 Bossów.


Pierwszy rejon zawiera 2 grupy jaszczurek zadających fizyczne obrażenia, mogą też zmniejszać obronę i powodować krwawienie jednak można je tutaj zignorować. Znajdziemy tu też jaskinię oraz Puszkę Pandory i Srebrną Skrzynię . Boss to jaszczur mający dwóch poddanych do pomocy, dlatego najlepiej rozpocząć atakami obszarowymi lub przemianami w Mścicieli. Zadaje on podobnie jak jego strażnicy obrażenia fizyczne, zmniejszenie obrony i krwawienie. Słabsze drużyny będą potrzebowały oczyszczenia.




Drugi rejon zamieszkują minotaury - spotkamy dwie grupy. Oni również zadają obrażenia fizyczne. Znajdziemy tutaj też kurhany dające Ducha Walki lub walkę z 6 minotaurami, których łatwo można zdjąć atakami obszarowymi. Boss jest otoczony przez 4 strażników dlatego zaczynamy atakami obszarowymi. Około 5500 obrony fizycznej znacznie ułatwi przejście. Zadaje on dwa rodzaje ataków fizycznych - jeden atakuje cały przedni rząd a drugi jedną osobę z pierwszego rzedu - najlepiej postawić tutaj dobrego tanka i leczyć.




Trzeci rejon zawiera dwie grupy niedźwiedzi zadających obrażenia fizyczne i walka z nimi powinna być wykorzystana do uzupełnienia szału bitewnego. Bossem jest Sybilla - zadaje ona duże ilości obrażeń fizycznych graczom w przednim rzędzie oraz obrazeń magicznych wszystkim graczom. Dodatkowo pomaga sobie buffem który odbija 50% zadanych obrażeń dlatego strzelec z rozproszeniem jest niemal niezbedny. W okolicach 70% ostatniego paska życia Sybilla przywołuje dwie kopie samej siebie. Jedna z nich ma bardzo silną odporność fizyczną a druga magiczną. Kiedy zostaną one już przywołane należy jak najszybciej pozbyć się oryginalnej Sybilli - można sobie poradzić atakami obszarowymi. Silniejsze drużyny mogą spróbować uniknąć przywołania kopii - należy zbić jednym ciosem niemal cały ostatni pasek Sybilli jeszcze przed przywołaniem - runa furii i "S" na pewno bedzie idealnym rozwiązaniem. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz