wtorek, 10 lutego 2015

Paczki Klejnotów 3-5 - smutna prawda


Bardzo często z paczek klejnotów 3-5 wypadały mi klejnoty 3 lv. Pamiętam tylko jeden raz kiedy otrzymałem z takiej paczki klejnot 4 levelu. O piątce mogłem pomarzyć. Częściej wypadała mi ona z paczek 1-5lv. Dlaczego piątki wypadały częściej z tych "gorszych"? Prawdopodobnie dlatego że wypadało z nich również dużo jedynek co balansowało dropy. Dziś jednak zdziwiłem się jeszcze bardziej. Na amerykańskiej wersji otrzymałem (chyba w ramach jakiejś rekompensaty, sam nie wiem) 300 paczek klejnotów 3-5. Otrzymałem również sporo innych nagród, między innymi 20 milionów Złota, Bestię i inne rarytasy, łącznie 6 maili z nagrodami. Nie wiem za co, niby darowanemu koniowi się w zęby nie zagląda, ale ciekawy jestem i na pewno wkrótce się dowiem ;)

W każdym razie po otwarciu 300 skrzynek z klejnotami 3-5 sytuacja wyjasniła mi się na dobre. Ze skrzynek wypadło:

296 klejnotów 3 lv.
4 klejnoty 4 lv.
0 klejnotów 5 lv.

Powstrzymam się od długiego komentarza, myslę że każdy widzi jak to działa, sam byłem przekonany że te skrzynki są trochę nie fair, ale dopiero dziś przekonałem się do jakiego stopnia.

Mimo wszystko miłego grania ;)


4 komentarze:

  1. Tez gram na Wartune i mi poleciały 2 kamyki 5 lvl , wiec to zależy bardziej od szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 na 300? to i tak niewiele ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na tej grze się zbytnio nie znam ale po przeczytaniu tego wpisu, bardzo mi się spodobał. Jeśli chcesz poczytać co nie co na temat gier komputerowch, to serdecznie zapraszam do mnie http://gry-e3.blog.pl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłem, fajny blog, graficznie dobrze to wygląda, wpisów nie czytałem bo nie znam się na grach komputerowych ale życzę powodzenia :)

      Usuń