niedziela, 23 marca 2014

Kampanie Wieloosobowe - Klan Magów

Klan Magów jest dziewiątą kampanią wieloosobową dostępną we Wrotach Bohatera. Odblokowuje się od levelu 60. 

Preferowana drużyna:

- Łucznik ze Strzałą Rozpraszającą,
- Drugi Łucznik z Zamrożeniem (dobrze aby miał także Strzałę Rozpraszającą na ostatniego Bossa),
- Mag z Oczyszczeniem lv.2 i leczeniem grupowym,
- Rycerz ze Skillami obronnymi,
- Rycerz powiniem mieć conajmniej 10.000 obrony fizycznej do tankowania, lub jeżeli tankuje dwoje graczy obaj minimum 8.500 obrony fiz.,
- Wszyscy gracze powinni mieć conajmniej 8.000 obrony fiz. i mag.,
- Wszyscy gracze powinni mieć waleczność na poziomie conajmniej 40.000.




Przejście kampanii:

Klan Magów składa się z 3 rejonów i 3 Bossów.

Pierwszy rejon składa się z latających insektów zadających obrażenia fizyczne, niektóre mogą też powodować krwawienie, ale dosyć słabe. Boss pojawia się wraz z czterema towarzyszami, którzy powodują krwawienie które wymaga oczyszczenia. Po zabiciu eskorty będzie się ona pojawiać co kilka rund ponownie i uaktywniać buffa, który redukuje 90% zadawanych obrażeń. Buffa należy zbić Strzałą Rozpraszającą. Rejon ten zawiera też Sakiewkę (daje 10.000 złota) oraz Szkatułkę ze Srebra (koszt otwarcia 4.000 złota).

W drugim rejonie spotkamy te same moby zadające również obrażenia fizyczne. Znajdują się też tutaj Kurhany dające 40.000 Ducha Walki lub walkę z czterema insektami. Boss zadaje atak fizyczny, posiada też atak grupowy. Po pewnym czasie uaktywnia się buff podnoszący atak Bossa, którego nie da sie rozproszyć. Buff ten zwiększa się im dłużej trwa walka. Najlepiej zamrażać i jak najszybciej zabić Bossa.

Trzeci rejon zawiera tylko jedną grupę mobów, takich samych jak w poprzednich rejonach. Najlepiej użyć ich do powiększenia szału bitewnego. Znajdziemy tu też Puszkę Pandory dającą zawsze pozytywny buff. Bossem jest wielki insekt-larwa. Zadaje zarówno fizyczne jak i magiczne obrażenia. Uzywa wielu ataków grupowych i co rundę zwiększa swoje pozytywne buffy. Najlepiej w przechodzeniu tego Bossa nastawić się na dwóch współpracujących ze sobą Łuczników, którzy Zamrażają i regularnie rozpraszają buffy.

7 komentarzy:

  1. rozproszenie lvl 2 na głównego bosa bo lvl 1 ściąga tylko 1 umiejętność i lvl 2 zamrożenia minimum ponieważ lvl 1 zbyt szybko przemija.(istnieje opcja tylko z jednym strzelcem który ma lvl 2 Zamrożenia i rozproszenia potrzebuje on na głównego bosa scroll dający szał i powinien dać radę zdejmując lvl bufa bosa przy 2lvl)

    OdpowiedzUsuń
  2. a jakas rada na klan magow mistrzowski?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bzdurą jest wielka co tu jest napisane , osobiście jestem strzelcem lv64 mam waleczność 63k , moja drużyna składa się z 4 strzelców i tylko jeden strzelec ma 40k waleczności reszta ma 30 coś k , po drogie ja jako jedyna mam więcej niż 10 tys odporności reszta ma 9 i mniej wiec nic się nie zgadza powinniśmy już nie przejść tego bo brak maga i woja a oni nam są nie potrzebni dla mojego składu. Jedynie 2 osoby mają potrzebne skile ja mam je ale są dla mnie do bani wole podstawowe druga koleżanka nie używa bo nie ma tych skili . Wiec dla mnie to bzdura . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. z taka walecznoscia i sylphami to te kampanie mozesz pomalu zaczac solowac, wywal cos z eq by byc na poziomie swoich kompanow, wywalcie sylphy i zobacz na date dodania tego opisu, troszke moze zmienisz zdanie xD

    OdpowiedzUsuń
  5. A można by dodać wskazówki na kampanie Mistrza? Przydaloby sie :) Bo jednak mimo wszystko jest ogromna różnica między podstawowym a mistrzoskim klanem( w tym momencie skladam set 60 wiec to głównie mnie interesuje) Poprzedni sklad się rozsypal (dwie osoby skończyly gre z powodów prywatnych) i teraz mam inny. I szczerze mówiąc wcześniej mialam woja i dwóch łuków ( ja jestem magiem) z wal ponad 65k każdy (jeden luk 60k) a teraz chodzie z trzema łukami, z wal okolo 60k i mam mniejsze problemy z drugim bossem niż z pierwszym skladem. Dodam jeszcze, ze pierwszy sklad, łacznie ze mna, podchodzili do drugiego bossa z buffem, gdzie w drugim skladzie nikt z tego nie korzysta ( najprawdopodobniej nie posiadaja Cudownego Sojuszu). Więc od czego zalezy przejście drugiego bossa??? Od waleczności, czy od techniki?

    OdpowiedzUsuń