środa, 23 lipca 2014

Dusze Mścicieli / Sylphy cz.2 - Przedmioty do ulepszania

Mahra (polska nazwa nieznana, przedmiot jeszcze niedostępny):
Przedmiot służący do ulepszania jakości Sylpha. Każda Mahra daje 10 pkt jakości. Aby ulepszyć jakość Sylpha potrzebujemy umieścić określoną ilość Mahr z danego zakresu punktowego (na przykład aby ulepszyć Sylpha na dwie gwiazdki potrzebujemy 10 pkt). Mahry można zdobyć tylko z eventów specjalnych.

Kula Skupienia:
Przedmiot służący do podnoszenia waleczności Sylpha. Statystyki Sylpha to Siła, Pancerz, Inteligencja oraz Żywotność. Jedna Kula Skupienia podnosi jedną - losową statystykę o 0,1,2 lub 3 punkty. Kule można zdobyć za cotygodniowy ranking Sylph Areny oraz poświęcając Sylpha (jeden Sylph zamieniany jest na jedną lub dwie Kule).

Zwój Doświadczeni:
Zwój z doświadczeniem dla Sylpha. Jedna sztuka daje 100.000 EXP. Zwoje te nie dają doświadczenia wojownikowi. Otrzymujemy je za codzienny ranking w Arenie Sylphów.



Esencje Wody i Wiatru:











Esencje które otrzymujemy za zabicie dzikiego Sylpha. 60 Esencji Wody możemy wymienić na Kulę z Wodnym Sylphem a 60 Esencji Wiatru (lol) na Kulę z Sylphem Wiatru. Zabijać dzikie Sylphy możemy do woli - nie ma żadnego ograniczenia na zdobywanie Esencji. Jedną Esencję możemy też sprzedać za 1.000 Złota.

1 komentarz:

  1. mahra wypada też ze skrzynek w zasadzce po przejściu na następny lvl tej "gry"

    OdpowiedzUsuń