środa, 23 kwietnia 2014

Kampanie Wieloosobowe - Arena B.Magii

Arena B.Magii jest dwunastą kampanią wieloosobową dostępną we Wrotach Bohatera. Odblokowuje się od levelu 70.

Preferowana Drużyna:

- Dwóch Łuczników (jeden z rozproszeniem buffów, drugi z zestawem do ataku)
- Rycerz z zestawem tankującym (duża ilośc obrony fizycznej)
- Mag leczący
- Każdy uczestnik około 70.000 waleczności

Przejście kampanii:

Arena B.Magii składa się z 3 rejonów i 3 bossów, można również spotkać mini-bossa na każdym z rejonów.

Pierwszy rejon zawiera 2 grupy po 4 strażników. Zadają atak fizyczny i używaja 2 rodzajów buffów - redukcja 30% obrażeń oraz odbicie 50% obrażeń. Boss używa fizycznych ataków pojedynczych oraz grupowych. Będzie używał też buffa, który odbija 50% obrażeń. Można go oczywiście rozproszyć. Dobrze też używać zamrożenia. Znajdziemy w tym rejonie także Magiczną Szkatułkę oraz Puszkę Pandory z pozytywnymi buffami.

Drugi rejon to 2 grupy po 4 strażników, zadających pojedyncze ataki fizyczne. Znajdziemy tu też jaskinię w której spotkamy trzy fale po 3 przeciwników. Boss zadaje ataki fizyczne - pojedyncze oraz magiczne - grupowe. Potrafi on też od czasu do czasu przywrócić 45.000 swojego HP oraz użyć buffa redukującego obrażenia - może być rozproszony. Ponadto jego magiczne ataki grupowe mogą powodować krwawienie losowego zawodnika - 3 rundy po 10k HP. Warto mieć tu oczyszczenie.

W trzecim rejonie spotkamy 2 grupy po 4 przeciwników, zadających pojedyncze fizyczne ataki. Boss w tym rejonie zadaje również fizyczne ataki pojedyncze, ale też grupowe. Potrafi też zaatakować cały rząd - przedni lub tylni oraz rzucić magiczny atak grupowy. Po tym jak jego pierwsza kreska HP znika, stopuje drużynę na 2 tury i uaktywnia się buff, który sprawia że ciosy nie będą miały odliczania a szał bitewny będzie co rundę uzupełniał się do 100! To znacznie ułatwi walkę, można używać wysokodamage'owych ciosów bez opamiętania a mag może uzupełniać HP grupy praktycznie co rundę. Szkatułka ze Srebra również do znalezienia w tym rejonie.


4 komentarze:

  1. Emm... nie wiem to takie moje skromne zdanie (prawie od początku latałem wersję nigtmare) ale wydaje mi się że br postaci powinno być na poziomie 80 najlepiej bliżej 90k br by bez problemów to przejść a na nm minimum jest grupa powyżej 90 najlepiej 100 pkt. ,,waleczności"
    No ale jak mówię- nie pamiętam dokładnie ile było potrzebne na normala ^^"
    Ponad to.. zauważyłem że używacie cięższych skilli. Archer powinien mieć na mp ZAWSZE zamrożenie, ss`a czyt.,,rozpraszającą strzałę" oraz Incenditary Shota (ostatni skill w dolnym drzewku skilli). Mróz na maksie, ss na 2 poziomie zaś IS na maksie również.
    1 boss- zaczynasz od mroza następnie IS po czym zbierasz rage starając się w miarę permanentnie utrzymywać te dwa buffy i w razie potrzeby ss`a w to wciskać. Przy czym ss jest ważniejszy od mroza i IS
    2 boss- ss nie działa więc trzymasz tylko mroza i IS, możesz wziąć na to armor piercera (buffuje przeciwnika i zmniejszając mu obronę 1 sec cdt.) lub 1szego delphica (za 80 rage)
    3 boss- najlepiej posiadać 1 skill, mróz, IS, armor piercer i dowolnie blood thirsty (leczący atak archera) lub delphica na 80 rage. do stoona mróz i IS przed stoonem dobrze jest zamrozić by stoon był 1 nie 2 tury. Po stoonie OBOWIĄZKOWO archer IS lub rycek masową tarczę używa... a mag leczy po czym 1 archer trzyma rotacje skili, IS, Armor piercer, Freez (mróz) mag zależnie od siły grupy stale leczy lub co 2 turę, rycek wali z eed (2 delphic)
    Jeśli archer używa freeza uldra później dostaje buffa (na normalu nie ma to takiego znaczenia ponieważ trudno generalnie o niego ale w wersji nm jest to piekielnie ważne gdyż szybko go dostaje) oraz atakuje CO 2 TURĘ (odnowienie rage również odbywa się w tym samym czasie co jej atak)
    UWAGA ULDRA czasem zamiast zrobić stoona atakuje 1 osobę na przedzie niezwykle silnym atakiem lecz zdarza się to niezwykle rzadko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś szliśmy kampanie na 3 łuków i maga.Jeden łuk 76k waleczności drugi łuk 60 k waleczności i 3 łuk 58 k waleczności.Mag 66 k waleczności.Przy łyknięciu potek 4 i 5 lev i odpalenia buffa kampania do przejścia bez problemu tak samo i ta druga i nawet z tą zakichaną jaszczurką

    OdpowiedzUsuń
  3. Lecz zapewne mówicie o normalu nie nightmare :D A jeśli o nightmare to w takim wypadku macie trochę znerfioną grę :) (kiedyś grałem też na czyimś osobistym serwerze gdzie to co na oryginalnym było robione w pół roku tu było w miesiąc :D)
    A ja mam zaciesz bo latam już Nirvanę (80 lvl mp) nigtmare a dziś kończę enchantować do 36 kuszę z seta 80 ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Podstawowa różnica... na wartune szybciej rośnie waleczność ze względu na eventy czy gratisy jaki gracz dostaje... na polskiej bez diax... nic nie zdziałasz... i zasadnicza różnica na polskiej nie działa mrożenie na koszmarze... i cała sprawa się rypie... jest do przejścia ale trzeba się wykoksić

    OdpowiedzUsuń