poniedziałek, 24 lutego 2014

Przewodnik po Talentach cz.II – Rycerz


rycerz
Najbardziej przydatne talenty, które powinny być aktywowane i rozwinięte jako pierwsze to: Stalowy Pancerz, Przekłucie, Medytacja i Stałość. Są to talenty pasywne które mają największą efektywność podczas walki. Podobnie jak w przypadku Talentów Łucznika, Talenty Rycerza również są opisane/przetłumaczone w grze nieprawidłowo - w niektórych przypadkach tłumaczenie przekłamuje przawdziwe działanie talentu, dlatego warto spojrzeć tu - na prawidłowe tłumaczenia.  A oto opis wszystkich talentów pasywnych Rycerza:
Stałość
stalosc
Opis: ma szansę odbić x% obrażeń podczas sukcesywnego uniku.
1

Przekłucie:
przekłucie
Opis: Skraca czas oczekiwania na Cyklon i ma szansę spowodowania Krwawienia u przeciwnika, które zadaje x% obrażeń, czas trwania - 3 rundy.
2

Stalowy Pancerz
pancerz
Opis: Zmniejsza otrzymywane obrażenia.
3

Medytacja
medytacja
Opis: Przecięcie ma szansę odnowić x% żywotności.
4

Wstrzymanie Wód
wstrzymanie
Opis: Skraca czas oczekiwania na Błyskawiczny Atak Ciągły.
5

Brutalne Cięcie
ciecie
Opis: Cięcie ma szansę podnieść zadawanie obrażenia o x% przez 2 rundy.
6

Ratunek Skrytobójcy
ratunek
Opis: Sztych Skrytobójcy ma szansę obniżyć doznawane obrażenia przez 3 rundy.
7

Tajfun
tajfun
Opis: Podnosi konsumpcję szału bitewnego Mocnego Uderzenia i podnosi zadane przez niego obrażenia.
8
Czy wszystkie talenty działają tak jak powinny? Słyszałem, że część z nich jest zbugowana. Sprawdzaliście to? Jakie jest wasze zdanie? Czekam na komentarze.

2 komentarze:

  1. Cyklon i ma szansę spowodowania Krwawienia u przeciwnika, które zadaje x% obrażeń, czas trwania - 3 rundy.

    zadaje % obrazen od mojego podstawowego ataku bronia czy od czego ??

    Cięcie ma szansę podnieść zadawanie obrażenia o x% przez 2 rundy.

    dodaje obrazen tylko do Ciecia czy do wszystkich wszystkich skilów ??

    OdpowiedzUsuń
  2. Cyklon - x% obrażeń Twojego ataku bronią
    Cięcie - podnosi zadawane obrażenia przez wszystkie skille

    OdpowiedzUsuń