Najbardziej przydatne talenty, które powinny być aktywowane i rozwinięte jako pierwsze to: Stalowy Pancerz, Przekłucie, Medytacja i Stałość. Są to talenty pasywne które mają największą efektywność podczas walki. Podobnie jak w przypadku Talentów Łucznika, Talenty Rycerza również są opisane/przetłumaczone w grze nieprawidłowo - w niektórych przypadkach tłumaczenie przekłamuje przawdziwe działanie talentu, dlatego warto spojrzeć tu - na prawidłowe tłumaczenia. A oto opis wszystkich talentów pasywnych Rycerza:
Stałość
Opis: ma szansę odbić x% obrażeń podczas sukcesywnego uniku.
Przekłucie:
Opis: Skraca czas oczekiwania na Cyklon i ma szansę spowodowania Krwawienia u przeciwnika, które zadaje x% obrażeń, czas trwania - 3 rundy.
Stalowy Pancerz
Opis: Zmniejsza otrzymywane obrażenia.
Medytacja
Opis: Przecięcie ma szansę odnowić x% żywotności.
Wstrzymanie Wód
Opis: Skraca czas oczekiwania na Błyskawiczny Atak Ciągły.
Brutalne Cięcie
Opis: Cięcie ma szansę podnieść zadawanie obrażenia o x% przez 2 rundy.
Ratunek Skrytobójcy
Opis: Sztych Skrytobójcy ma szansę obniżyć doznawane obrażenia przez 3 rundy.
Tajfun
Opis: Podnosi konsumpcję szału bitewnego Mocnego Uderzenia i podnosi zadane przez niego obrażenia.
Czy wszystkie talenty działają tak jak powinny? Słyszałem, że część z nich jest zbugowana. Sprawdzaliście to? Jakie jest wasze zdanie? Czekam na komentarze.
Cyklon i ma szansę spowodowania Krwawienia u przeciwnika, które zadaje x% obrażeń, czas trwania - 3 rundy.
OdpowiedzUsuńzadaje % obrazen od mojego podstawowego ataku bronia czy od czego ??
Cięcie ma szansę podnieść zadawanie obrażenia o x% przez 2 rundy.
dodaje obrazen tylko do Ciecia czy do wszystkich wszystkich skilów ??
Cyklon - x% obrażeń Twojego ataku bronią
OdpowiedzUsuńCięcie - podnosi zadawane obrażenia przez wszystkie skille