poniedziałek, 24 lutego 2014

Opłaca się zespalać Klejnoty, cz.II


Postanowiłem sprawdzić czy rzeczywiście się opłaca. Ile jesteśmy w stanie zarobić na tym evencie? Ile dodatkowych klejnotów można zyskać i jakich? Wszystko zależy oczywiście od szczęścia, gdyż w paczce z klejnotami 1-5 możemy znaleźć zarówno klejnot "jedynkę" jak i "piątkę". Zespoliłem więc klejnot poziomu 4, a następnie 5. Potem jeszcze kilka piątek aby stworzyć klejnot poziomu 6. Na tym nie kończąc pozamieniałem wiele klejnotów na klejnoty ataku bronią i zrobiłem pierwszą w swoim życiu "siódemkę":
siodemka
Dumny z siebie powędrowałem do Rozgrywek aby odebrać swoje nagrody i zobaczyć co ciekawego powypada z tajemniczych paczek i czy opłacało mi się wydać 1.000.000 złota na zamiany klejnotów potrzebnych do zsyntetyzowania siódemki:
nagrody
Wszystkie nagrody oczywiście czekały na mnie. Postanowiłem więc pokazać Wam ile zysków mamy z tylko jednego dnia eventu. Oczywiście przez następne kilka dni napewno nie uda mi się zrobić siódemki bo mój plecak mocno opustoszał przez syntezy i zamiany, ale co tam, popatrzcie co dostałem praktycznie za darmo, bo syntetyzować i tak trzeba a siódemka powędruje do zbroi i podniesie statystyki ;)
zyski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz