poniedziałek, 24 lutego 2014

Jednostki Levelu 50. - Magiczny Rycerz i Kapłan Magii


Magiczni Rycerze zajmują się atakiem fizycznym, Kapłani Magii atakiem magicznym. Każda jednostka podobnie jak te z wczesniejszych leveli posiada swój super skill, ich statystyki są wyższe niż jednostek z poprzednich leveli a koszty ulepszania wyższe. Jednostki ulepszane są za pomocą Ducha Walki tak jak wszystkie inne.

MAGICZNI RYCERZE:
temp
-Potrzebny level Koszarów: 50
-Koszt rekrutacji 200 jednostek: 800 złota
-Zwiększanie się kosztu ulepszania z levelu na level: 19.5%
Podstawowe statystyki na 1 levelu:
HP - 1852
Atak Fiz. - 438
Obrona Fiz. - 240
Obrona Mag. - 180

-ULEPSZANIE STATYSTYK:
HP: co każdy level HP Rycerzy podnosi się o +61 aż do levelu 40. Od 41 levelu HP zwiększa się o +59,
Atak Fiz: co każdy level Atak Fiz. Rycerzy zwieksza się o +136.5,
Obrona Fiz: od lv 2 do 20 Obrona Fiz. Rycerzy zwiększa się o +57, od lv 21-30 +93/level, lv 31-40 +123/level, lv 41-69 +163.5/level, lv 70-80 +210/level,
Obrona Mag: od lv 2 do 20 Obrona Mag. Templariuszy zwiększa się o +42, od lv 21-30 +69/level, lv 31-40 +91.5/level, lv 41-69 +127.5/level, lv 70-80 +165/level,

-Super Skill:
ss1
50% szans na zadanie 170% obrażeń ataku fizycznego celowi w przednim rzędzie.

KAPŁANI MAGII:
czar
-Potrzebny level Koszarów: 50
-Koszt rekrutacji 200 jednostek: 800 złota
-Zwiększanie się kosztu ulepszania z levelu na level: 19.5%
Podstawowe statystyki na 1 levelu:
HP - 1667
Atak Mag. - 438
Obrona Fiz. - 183
Obrona Mag. - 240

-ULEPSZANIE STATYSTYK:
HP: co każdy level HP Kapłanów podnosi się o +54 aż do levelu 20. Od 11 levelu HP zwiększa się o +54.5,
Atak Mag: co każdy level Atak Mag. Kapłanów zwieksza się o +136.5,
Obrona Fiz: od lv 2 do 20 Obrona Mag. Kapłanów zwiększa się o +42, od lv 21-30 +69/level, lv 31-40 +91.5/level, lv 41-80 +127/level,
Obrona Mag: od lv 2 do 20 Obrona Fiz. Kapłanów zwiększa się o +57, od lv 21-30 +93/level, lv 31-40 +123/level, lv 41-80 +163/level,

-Super Skill:
ss2
35% szans na zadanie 80% obrażeń ataku magicznego wszystkim wrogim jednostkom (obszarówka)

3 komentarze:

  1. no własnie, co lepsze? na bossa oczywiscie templariusze, na pvp czarownice... miałam dotychczas bonus obrony magicznej od aniołów, ale na bossa troche kawalerów, bo z aniołami ciezko... jakies sugestie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem tego zdania żeby mieszać jak masz dużo ataku fizycznego to biorę magiczne jednostki wspierające i na odwrót wtedy mam 100% pewność że jak one szybko padną to ja sobie poradzę a przy odwrotnej walce będą dzielnie mnie bronić :)

    OdpowiedzUsuń