Magiczni Rycerze zajmują się atakiem fizycznym, Kapłani Magii atakiem magicznym. Każda jednostka podobnie jak te z wczesniejszych leveli posiada swój super skill, ich statystyki są wyższe niż jednostek z poprzednich leveli a koszty ulepszania wyższe. Jednostki ulepszane są za pomocą Ducha Walki tak jak wszystkie inne.
MAGICZNI RYCERZE:
-Potrzebny level Koszarów: 50
-Koszt rekrutacji 200 jednostek: 800 złota
-Zwiększanie się kosztu ulepszania z levelu na level: 19.5%
Podstawowe statystyki na 1 levelu:
HP - 1852
Atak Fiz. - 438
Obrona Fiz. - 240
Obrona Mag. - 180
-ULEPSZANIE STATYSTYK:
HP: co każdy level HP Rycerzy podnosi się o +61 aż do levelu 40. Od 41 levelu HP zwiększa się o +59,
Atak Fiz: co każdy level Atak Fiz. Rycerzy zwieksza się o +136.5,
Obrona Fiz: od lv 2 do 20 Obrona Fiz. Rycerzy zwiększa się o +57, od lv 21-30 +93/level, lv 31-40 +123/level, lv 41-69 +163.5/level, lv 70-80 +210/level,
Obrona Mag: od lv 2 do 20 Obrona Mag. Templariuszy zwiększa się o +42, od lv 21-30 +69/level, lv 31-40 +91.5/level, lv 41-69 +127.5/level, lv 70-80 +165/level,
-Super Skill:
50% szans na zadanie 170% obrażeń ataku fizycznego celowi w przednim rzędzie.
KAPŁANI MAGII:
-Potrzebny level Koszarów: 50
-Koszt rekrutacji 200 jednostek: 800 złota
-Zwiększanie się kosztu ulepszania z levelu na level: 19.5%
Podstawowe statystyki na 1 levelu:
HP - 1667
Atak Mag. - 438
Obrona Fiz. - 183
Obrona Mag. - 240
-ULEPSZANIE STATYSTYK:
HP: co każdy level HP Kapłanów podnosi się o +54 aż do levelu 20. Od 11 levelu HP zwiększa się o +54.5,
Atak Mag: co każdy level Atak Mag. Kapłanów zwieksza się o +136.5,
Obrona Fiz: od lv 2 do 20 Obrona Mag. Kapłanów zwiększa się o +42, od lv 21-30 +69/level, lv 31-40 +91.5/level, lv 41-80 +127/level,
Obrona Mag: od lv 2 do 20 Obrona Fiz. Kapłanów zwiększa się o +57, od lv 21-30 +93/level, lv 31-40 +123/level, lv 41-80 +163/level,
-Super Skill:
35% szans na zadanie 80% obrażeń ataku magicznego wszystkim wrogim jednostkom (obszarówka)
Co lepsze dla woja?
OdpowiedzUsuńno własnie, co lepsze? na bossa oczywiscie templariusze, na pvp czarownice... miałam dotychczas bonus obrony magicznej od aniołów, ale na bossa troche kawalerów, bo z aniołami ciezko... jakies sugestie?
OdpowiedzUsuńJa jestem tego zdania żeby mieszać jak masz dużo ataku fizycznego to biorę magiczne jednostki wspierające i na odwrót wtedy mam 100% pewność że jak one szybko padną to ja sobie poradzę a przy odwrotnej walce będą dzielnie mnie bronić :)
OdpowiedzUsuń