poniedziałek, 24 lutego 2014

Ulepszanie jednostek: Poznanie


Poznanie jest dodatkowym atrybutem jednostek, która sprawia że nasza postać otrzymuje dodatek do jednej ze statystyk. Ilość dodatku jest uzależniona od levelu Poznania i wynosi wyjściowo 1% statystyki jednostki. Aby podnieść level Poznania doładowujemy je Duchem Walki. Każdy milion Ducha Walki sprawia, że losuje nam się nowa Specjalność, którą możemy zamienić na dotychczasową (np. mamy 1% Odporności Magicznej jednostek, losuje nam się 1% Żywotności jednostek - jeśli chcemy tą specjalność klikamy 'Nowa' i od teraz otrzymujemy 1% HP naszych jednostek). Kiedy wrzucimy milion Ducha walki do panelu Poznania 5 razy to podnosi się ono na 2. level. Odtąd bedziemy mogli otrzymywać 2% statystyk naszych jednostek. Warto wspomnieć, że pobieranie od jednostek Żywotności jest najmniej opłacalne ponieważ bonus HP zawsze powinien być pięciokrotnie wyższy niż innych statystyk, (np. Atak Magicznego lub Obrony Fiz.)

poz

Na powyższym screenie widzimy Poznanie na levelu 2. W panel zostało wrzucone jeszcze 7 milionów Ducha Walki w związku z tym Pkt Levelu wynoszą 7/10. Oznacza to, że po wrzuceniu jeszcze 3 milionów Ducha Walki Poznanie podniesie się na 3. level. Pierwotna Specjalność to bonus do Ataku Bronią, wylosowana specjalność to bonus do Obrony Fizycznej, jeśli chcę uzyskać 2% Obrony Fiz. moich jednostek to klikam przycisk Nowe. Poniżej przedstawiam rozpiskę levelowania Poznania:
LEVEL:   DUCH WALKI:   BONUS:
1                -                     1%
2                5.000.000        2%
3               10.000.000       3%
4               20.000.000       5%
5               40.000.000       7%
6               70.000.000       9%
7               110.000.000    11%
8               200.000.000    14%
9               320.000.000    17%
10             480.000.000    20%

- Magowie używający jednostek bazujących na ataku fizycznym mogą być spokojni - bonus ataku fizycznego Poznania jest automatycznie konwertowany na Atak Magiczny, to samo w przypadku Łuczników i Rycerzy posiadających jednostki magiczne - ich Atak Magiczny jest przy bonusie konwertowany na Atak Fizyczny.
- Jest możliwe przeniesienie Poznania z jednych jednostek na drugie (koszt: 2.000.000 Ducha Walki) - np. w przypadku kiedy otrzymamy lepsze jednostki, aby nie musieć levelować ich Poznania od początku.

6 komentarzy:

  1. Mam pytanie ponieważ wykonałem poznanie i zamieniłem żywotność tą standardową na atak fizyczny +1% i chciałbym wrócić z powrotem do żywotności. Czy muszę losować aż mi się trafi przez poznanie czy da radę przez zamianę zamienić ten skill?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba losować niestety

      Usuń
    2. nie nie musisz losować, wystarczy użyć zamiast poznania zamiany z tym tylko że wrócisz do poziomu pierwszego żywotności

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam poznanie na 5lv i dodaje mi 35% żywotności jednostek (levelowałem pierwotny bonus), jeśli zmienię na 7% ataku, a później będę chciał wrócić, to będzie tej żywotności 7, czy 35%?
    Jak to jest,że żywotność wyłamała się z powyższych ramek? Błąd informacjach,czy naprawili w grze proporcje?

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie naprawili, bo kiedyś Żywotności było tyle samo co innych statystyk procentowo

    OdpowiedzUsuń