niedziela, 3 sierpnia 2014

Od 2.0 do 3.5 - spis aktualizacji

UWAGA! Poniższy spis jest listą aktualizacji wprowadzonych w Chinach. Aktualizacje w polskim Legend Online mogą się od niego różnić numerem, nie zostać wprowadzone lub być podzielone na kilka części.

Legend Online 2.0 (wypuszczony w Chinach 8 kwietnia 2013)

Miasto Niebios - część budynków zostaje przeniesiona z miasta gracza do wspólnego dla całego serwera podniebnego miasta. Znajdziemy tam Arenę, Arenę Mścicieli, Wrota bohatera, Tablicę Nagród oraz Rynek.


Mściciele - nowe stworzenia pomocne w walkach. Reprezentują żywioły i mogą być zdobywane dzięki walkom na Wyspie Dusz Mścicieli. Zostają wprowadzone 3 rodzaje - Elis (woda), Pan (wiatr) oraz Apollo (światło).

Zaawansowane Technologie - nowa karta w Uniwersytecie pozwalająca na dodatkowe bonusy do statystyk.

Arena Mścicieli - Arena na której walczą Mściciele. Walka odywa się automatycznie, 10 prób dziennie, 3 Mściciele maksymalnie mogą brać udział w walce. Codziennie wypłacana jest nagroda za ranking - Zwoje z Dośiadczeniem oraz Kule Skupienia.

Redukcja do 2 Bossów dziennie - jeden z Bossów Świata zostaje zlikwidowany, podatki pobrane w ratuszu wzrastają o 100%.


Legend Online 2.1 (wypuszczony w Chinach 19 maja 2013)

Mściciele - Amazonka, Gaja i Hades

Ekwipunek na Lv.80 - zostaje dodana możliwość ulepszenia legendarnych setów Lv.70 do Lv.80.


Nirvana - Kampania multi dla graczy 80. levelu.

Kopalnia Ametystu - całodobowa kopalnia, w której zbieramy dziennie do 400 sztuk ametystu (więcej jeśli atakujemy innych zawodników). Ametyst można wymieniać na nagrody: Złoto, Szafiry, Kamienie Bestii, Kamienie Losu oraz Bestię.


Kampania Questów - 200 zadań tygodniowo, za każde otrzymujemy kilkadziesiąt tysięcy Ducha Walki i Kilka tysięcy Złota, za co dziesiąty dodatkowo kilkadziesiąt Kryształów Imprintu, za co pięćdziesiąty dodatkową skrzynię z nagrodami (Fragmenty Krzyku Mody, Zwoje z Pomarańczowymi Questami i inne)


Legend Online 2.2 (wypuszczony w Chinach 4 lipca 2013)

System Strażnika Walki - składa się z sześciu tarcz. W każdą można włożyć max. 3 kryształy różnych żywiołów. Kryształy te poprawiają odporność Mścicieli na żywioły innych Mścicieli. Kryształy można syntetyzować na wyższe levele.

Mapy Skarbów - podzielone są na 4 rodzaje: Zielone, Niebieskie, Fioletowe i Pomaranczowe. Zielone są darmowe, pozostałe wymagają wydania pewnej ilości diamentów lub związanych diamentów. Po 'uzyciu' mapy pokazuje ona miejsce w Mieście Niebios lub na Wyspie Mścicieli, gdzie ukryty jest skarb. Po odnalezieniu miejsca toczymy walkę - w grupie do 4 zawodników. Po pokonaniu strażnika skarbu otrzymujemy fragmenty Kryształów potrzebne do Systemu Strażnika Walki.


Tryb Drużynowy - gracze mogą się łączyć w drużyny do 4 zawodników max. aby np. szukać skarbów. W trybie drużynowym otrzymują okno czatowe którego nie odczyta nikt poza drużyną.

Zmiany w nagrodach za Wojnę Gildii - nagrody nieco zwiększone, kontrybucje gildyjna dodana do listy nagród (max. 1000 kontrybucji dla każdego gracza wygranej Gildii)

Zmiany w Wojnach Bogów - zmiany w systemie punktacji oraz w systemie parowania.


Legend Online 2.2 cz.2 (wypuszczony w Chinach 26 sierpnia 2013)

Sklep VIP - Gracze VIP mogą kupić rzadkie przedmioty, oraz normalne przedmioty po obniżonych cenach


Przywileje VIP - drobne zmiany w przywilejach VIPów

Zmiany w Podarkach - Zmiany w nagrodach za pierwsze doładowanie oraz za normalne doładowanie diamentów.


Legend Online 2.3 (wypuszczony w Chinach 30 wreśnia 2013)

Ścieżka Do Nieba - codzienny event w którym walczymy z potworami o różnych żywiołach. Nagrodami są materiały do transformacji Mścicieli.

Arena Solo - Liczba prób zmniejszona do 10. Doświadczenie podwojone.

Arena Multi - Liczba prób zmniejszona do 15. Nagrody podwojone.

Ołtarz Diabła - Mistrzowie Gildii mogą otwierać Ołtarz Diabła od levelu 1, 5, 10, 15, 20, 25, 30, lub 35. nagrody za Top ranking do 5x większe.

Transformacje Mścicieli - Meduza, czyli druga forma Pana oraz Tryton czyli druga forma Elis.


Legend Online 2.4 (wypuszczony w Chinach 31 października 2013)

Statystyki Mody - gracze mogą ulepszać jakość mody Złotem oraz Krzykami Mody. Każdy level jakości to dodatkowe statystyki dla postaci (hełm - inteligencja, broń - siła, zbroja - pancerz, skrzydła - żywotność)

Nowe Pułapy Chwały - dodane dwa nowe pułapy Chwały po Impreatorze, wraz z nimi dwa nowe Medaliony (300.000 i 360.000 Chwały).

System Duszy Smoka - Nowy system zwiększający podstawowe statystyki gracza. Levelowanie odbywa się poprzez wkładanie Esencji Smoka - do zdobycia na Multikampaniach oraz w Labiryncie Otchłani.


Transformacje Mścicieli - ciąg dalszy (Herkules, Aegis i inne)


Legend Online 3.0 (wypuszczony w Chinach 25 listopada 2013)

Zaawansowany System Smoka - aby odblokować go należy mieć 80 level i określony poziom Chwały

Nowa Grafika - zmiany w wyglądzie niektórych elementów gry.

Zaawansowana Astronomia - Dodatkowe statystyki gwiazd za Złoto, 2 nowe sloty


Zaawansowane Drzewko Umiejętności - dodatkowe skille i dodatokwe punkty skilli

Zaawansowany System Imprintu - dostępny od 80 levelu postaci, ulepszanie za pomocą Kamieni Duszy Imprintu.

Ulepszanie Bestii - Każda Bestia może być ulepszona (za wyjątkiem ograniczonych czasowo Bestii)

Kuźnia Boga - mozna dodawać nowe statystyki do ekwipunku, dotyczy tylko setów 80.


Zaawansowane Pole Bitwy - nowa mapa, wstęp tylko dla zaawansowanych graczy.

Świątynia Płomieni - Pole Bitwy z trzema "totemami". Rozgrywka polega na zdobyciu flagi i umieszczenia w totemie swojej drużyny.

Inwazja Tiamat - Koszt wejścia - 60 pkt kondycji. Walka z Bossami w trybie drużynowym, 20 bossów, każdy coraz silniejszy. Limit czasowy do 20 minut. Nagrody uzależnione od rzutu kostką.

Międzyserwerowe Wojny Gildii - rozgrywki i finały zajmują 7 tygodni, 40 graczy max. z kazdej Gildii, podzielonych na drużyny po 4 osoby. Rozgrywka polega na zbieraniu kryształów oraz zajmowaniu wież - na Polu jest ich 5.


System Małżeństw - dwoje gracze może się zaręczyć i wziąć ślub. Otrzymują wtedy wspólny buff. Trzy rodzaje ślubów - od natańszego do najdroższego - buffy oczywiście najlepsze na najdroższym. 10 questów małżeńskich dziennie oraz specjalne małżeńskie drzewko na farmie.

Zmiany ułatwiające levelowanie i wzmacnianie - ilość exp potrzebna na levele 40-80 zredukowana, podwyższona ilość dropów Kamieni Legendarnych, Labirynt dostępny od 12 levelu postaci, Bestie dostępne od 16 levelu postaci, Arena Solo od 16 levelu postaci, Astrologia od 18 levelu postaci.

Nowy wygląd miasta - w związku z problemem nieużywanych budynków w mieście (typu Arena czy Wrota Bohatera) wprowadzono nowy wygląd miasta bohatera.


Legend Online 3.1 (wypuszczony w Chinach 30 grudnia 2013)

Dusze Wyspy - Drużynowe walki przeciwko byłym Bossom Świata. Otwierane o 11:00 i 16:30. Różne poziomy trudności. Drużyna ma 30 minut na zabicie Bossa, po porażce tylko 10 sekund odliczania do następnej walki. Nagrody na podstawie zadanych obrażeń.

Multi Arena - usunięta. Zastąpiona Areną 4 vs 4. Nagrody takie same jak w Arenie 3 vs 3, ale nowy system rankingu - grupy zostają podzielone na Żelazne, Srebrne, Złote i Diamentowe.

Własne Tytuły - gracze od 45 lv. mogą wykonać łańcuch questów aby uzyskać swój własny tytuł. Tytuł ten dodaje statystyki na każdym levelu postaci. Dodatkowo kilkanaście nowych tytułów do zdobycia.

Mściciele - mogą teraz używac run i pieczęci.

Zaawansowany System Run.

Zmiany w grafice - Zmieniona grafika niektórych skilli.

Ułatwienia - w zdobywaniu setów 20 i 30 lv - usunięto wymóg Antycznych Fragmentów.


Legend Online 3.15 (wprowadzono w Chinach 23 stycznia 2014)

Kostnica - nowy Labirynt dostępny po przejściu 100 poziomu Podziemnego Labiryntu.

Nowe Jednostki - wprowadzono nowe jednostki Lv.70

Ochrona Konta - nowa funkcja zabezpieczająca przedmioty przed niechcianą lub omyłkową sprzedażą - każdy przedmiot w plecaku będzie można zabezpieczyć hasłem.

Ochrona ucznia - jeśli gracz nie potwierdzi swojego wieku bedzie uznany za ucznia i automatycznie wylogowany po 4 godzinach online.


Legend Online 3.2 (wprowadzony w Chinach 14 marca 2014)

Ekwipunek Mścicieli - 6 sztuk na jednego Mściciela. Podstawowoa jakość to niebieska, można ulepszyć do fioletowej i do pomarańczowej.


Mini Gra Monopol - Gracz wchodzi na planszę z różnymi polami. Każde pole ma inne właściwości, np. Walka, Nagroda itd. Gracz musi przejść cała planszę, pole na którym trzeba wylądować ustalane jest przez rzut kostką.


Wojny Bogów - zminay w Walce Bogów - jednostki usunięte i zastąpione Mścicielami. Czas walki wydłużony z 150 do 170 sekund.

Międzyserwerowa Arena Mścicieli - reguły te same co na zwykłej Arenie Mścicieli. Aktualizacja rankingu co 30 minut.

Pieczęć - zmiany w systemie pieczęci. Może być użyta teraz tylko 1 raz na walkę.

Cudowny Sojusz - można teraz podarować innemu graczowi.

Mini Gra Polowanie Na Klejnoty - dobrze znana z Wartune mini gra polegająca na układaniu trzech lub więcej klejnotów z jednym rzędzie. Wersja chińska ma nieco inne nagrody i grafikę.


Legend Online 3.3 (wprowadzony w Chinach 24 kwietnia 2014)

Boss Gildyjny - Gildie szóstego i wyższego poziomu mogą przywołać 2 razy dziennie Bossa. Wszyscy gracze powyżej 55 levelu moga uczestniczyć. Gracz walczy bez jednostek, zamiast tego może mieć 2 Mścicieli. Nagrodzeni są wszyscy biorący udział, dodatkowe nagrody dla Top 3 i za ostatnie uderzenie.

Sklep Gildii - dodana nowa karta w Sklepie Gildii na której można kupić przedmioty za walutę zdobywaną na Bossie Gildyjnym.


Skille Gildyjne - nowa karta skilli gildyjnych. Aby używać należy mieć najpierw wykupione wszystkie skille do 10 lv. z podstawowej karty.

Kontrybucje Gildyjne - Duch Walki może być teraz również darowany na kontrybucję.


Starcie Tytanów - comiesięczny event drużynowy, taka Walka Bogów 4 vs 4. Raz na miesięc można zarejestrować drużynę dzień przed rozpoczęciem rozgrywki. Uczestników nie można zmienić, więc lepiej żeby się pokazali na walkę. Drużyny mogą użyć diamentów aby otrzymać buffa (jak na Bossie Świata - od 5 do 50% do statystyk).

Nowy System Alchemii - jedna darmowa próba dziennie, nagrody za 5, 10 i 20 prób.


Nowa Strona w Plecaku - należy mieć najpierw odkluczone wszystkie 3 podstawowe strony.

Nowy Pułap Chwały - za 450.000 Chwały. Medalion można levelować poprzez zdobywanie doświadczenia. Na każdym levelu Medalion dostarcza dodatkowe bonusy. Medalion wygasa co 7 dni, ale po zakupie nowego bonusy ze starego automatycznie się uaktywniają.

Chwała - dzienny limit zdobycia Chwały podniesiony z 3.000 do 6.000.

Nowy Ekwipunek dla Mścicieli.

Labirynt - zmiany graficzne, nowe tło, zmiana wyglądu niektórych Bossów.


Legend Online 3.4 (wprowadzony w Chinach 22 maja 2014)

System Mapy Skarbów - nowa mini gra polegająca na 'likwidowaniu' dwóch takich samych obrazków.


Nowy Ekwipunek - Artefakty - pokazują się koło Medalionu Chwały, podstawowa jakośc to niebieska, można ulepszyć do fioletowej oraz pomaranczowej.

Elementy Lasu - nowy event multiplayerowy, walka z Bossami, do zdobycia elementy potrzebne do syntezy artefaktów.

Pole Bitwy - zmiany w systemie pola bitwy, jednego gracza nie można zaatakować więcej niż 5 razy w ciągu całego dnia.


Legend Online 3.5 (wypuszczony w Chinach 27 czerwca 2014)

Dzieciaki - Gracze mogą mieć dzieci, małżeństwa "rodzą" a zwykli gracze "adoptują". Dzieci dzielą się na 3 klasy i dwie płcie tak jak klasy postaci. Nie mamy wpływu na to którą klasę i płeć "otrzymamy". Dzieci maja 4 statystyki (siła, pancerz, żywotność i inteligencja), oraz współczynnik "stresu" i "uczuć". Po tym jak dziecko trochę "dorośnie" może walczyć u Twojego boku.


System Domu - Gracze mogą kupić dom w którym będą mieszkać (dostępne od 70 lv postaci). Podstawowe meble są darmowe, można zmieniać i dokupowac za diamenty. Dom i meble są tylko aspektem wizualnym, nie dodają żadnych bonusów ani statystyk.

Międzyserwerowa Arena 1 vs 1 - dla graczy od 40 levelu. Zapisy w poniedziałki, rozgrywki we wtorki a finały w środy. Za walki zdobywa się punkty które można wymienić na nagrody. Punkty resetują się każdego tygodnia, nie ma mozliwości zbierania ich.

Magazyn - pojemność magazynu ze złotem znacznie podwyższona.

8 komentarzy: