wtorek, 20 maja 2014

Magiczne Dusze - Czołgi


Opis i zasady:

Po osiągnięciu 35 poziomu gracz ma możliwość uczestniczenia w pojedynkach Czołgów. Na start gracz otrzymuje Widmo Krwiożercze na 1 levelu. Pozostałe pojazdy można odblokować podnosząc poziom Magicznej Duszy na określony level (za każdy udział w pojedynku otrzymujemy 200 EXP). Podnosząc jej poziom wzrastają też statystyki Czołgu.

Na jednym polu bitwy Czołgów może się znaleźć maksymalnie ośmiu graczy. Są oni przydzielani losowo do jednej z dwóch drużyn. Istnieje także mozliwość skompletowania drużyny w specjalnym pokoju i wtedy wejścia na pole bitwy. Celem bitwy jest pokonanie drużyny przeciwnej. Można tego dokonać na trzy sposoby:

1. Po upływie 25 minut wygrywa drużyna z większą ilością punktów.
2. Walka kończy się automatycznie kiedy wygrywająca drużyna osiągnie o 10.000 pkt więcej niż przegrywająca.
3. Walka kończy się automatycznie kiedy gracze z drużyny przeciwnej opuszczą pole bitwy.

Poruszanie się:

Po polu poruszamy się klikając w miejsce gdzie chcemy sie udać - jak na kampaniach. Każdy czołg ma broń podstawową - aby jej użyć klikamy na jej ikonę w dolnym interfejsie - tak jak podczas zwykłej bitwy PVP. Można też jej użyć wciskając klawisz "1". Możemy najpierw zaznaczyć przeciwnika, w którego chcemy oddać strzał klikając na niego, jeśli tego jednak nie zrobimy czołg automatycznie wyceluje w najbliższy pojazd przeciwnej drużyny. Aby oddać strzał należy mieć wolne pole w linii prostej - każde drzewo, fragmenty budowli i inne przeszkody uniemożliwią oddanie celnego strzału.

Buffy i bonusy:

Co pewien czas na polu będą pojawiały się skrzynie z Buffami oraz Broniami Specjalnymi. Aby je zebrać - klikamy na nie. "Zbieranie" skrzyni trwa 2 sekundy, jeśli w tym czasie otrzymamy strzał od przeciwnika zbieranie zostaje przerwane. Mamy trzy rodzaje Buffów: uzupełnienie 1500 HP czołgu, tarcza oraz przyśpieszenie. W broniach specjalnych mamy jeszcze większy wybór - są one opisane poniżej. Po zebraniu broni jej ikona zostanie dodana do interfejsu. Aby jej użyć klikamy ikonę lub klawisz "Q".  W połowie rozgrywki na polu bitwy pojawia się też boss - zadaje on obrażenia w losowych rejonach pola. Bossa można pokonać a po jego zabiciu pojawią się dodatkowo skrzynie z bombami zadającymi obrażenia wszystkim wrogom (uderzenia pioruna).

Rodzaje czołgów:

Widmo krwiożercze
Wymagany Poziom: 1
Atak: 100
Obrona: 50
HP: 5000
Szybkość: 7
Bonus: podczas ataku 10% szans na odnowienie HP w ilości 50% wartości zadanych obrażeń




Gniewny Grzmot
Wymagany Poziom: 6
Atak: 150
Obrona: 50
HP: 6000
Szybkość: 8
Bonus: 10% szans na zadanie dodatkowych 50% obrażeń




Wilk
Wymagany Poziom: 10
Atak: 170
Obrona: 60
HP: 6500
Szybkość: 8
Bonus: 10% szans na zatrzymanie wroga na 3 sekundy
Istnieje możliwość odblokowania posiadając 365 pkt M. Duszy i opłatą 1000 diamentów


Psotny Duszek
Wymagany Poziom: 13
Atak: 190
Obrona: 60
HP: 7000
Szybkość: 8
Bonus: 15% szans na zatrzymanie wroga na 3 sekundy
Istnieje możliwość odblokowania posiadając 915 pkt M. Duszy i opłatą 1000 diamentów


Rodzaje ataków:


Atak podstawowy - zadaje 100% obrażeń
Czas oczekiwania na nast. strzał - 3 sekundy
Limit użyć: Nie

Napalm - zadaje 200% obrażeń (atak obszarowy)
Czas oczekiwania na nast. strzał - 5 sekund
Limit użyć: 10

Lodowy pocisk - zadaje 180% obrażeń i redukuje prędkość trafionych jednostek o 50% (atak obszarowy)
Czas oczekiwania na nast. strzał - 5 sekund
Limit uzyć: 10

Zatruta strzała - zadaje 120% obrażeń oraz powoduje utratę 50 HP trafionej jednostki co 3 sekundy przez 12 sek.
Czas oczekiwania na nast. strzał - 5 sekund
Limit użyć: 20

Laser - zadaje 180% obrażeń
Czas oczekiwania na nast. strzał - 1 sekunda
Limit użyć: 20

Kręgołamacz - Zadaje 150% obrażeń, 50% szans na zatrzymanie wroga na 3 sekundy
Czas oczekiwania na nast. strzał - 3 sekundy
Limit uzyć: 20

Uderzenie pioruna - Zadaje 200% obrażeń wszystkim wrogim jednostkom na polu
Czas oczekiwania na nast. strzał - 1 sekunda
Limit użyć: Do zniszczenia posiadacza bomby



8 komentarzy:

  1. Dzięki wielkie za artykuł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Istnieje możliwość odblokowania posiadając 365 pkt M. Duszy i opłatą 1000 diamentów
    jak podniesc m.Dusze?? tez poprzez walki czy mozna jakos inaczej i szybciej??

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko poprzez ukończenie rozgrywki można podnieść poziom pkt

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze takie male pytanko co do punktacji. jak sie zdobywa tam pkt w rozgrywce? tzn z co zdobywa sie najwiecej pkt?

    OdpowiedzUsuń
  5. szczerze tez dopisuje sie do tego raz jestem pierwsyz w rankingu a raz przed ostatni , niewiem do konca jak naliczane sa pkt czasami wale z obszarówek i mam malo pkt a ktos kto wali ze zwyklej broni ma tyle ze niewiem skad to wziął ... moze jakis artykuł osobny na temat punktowania na czolgach ;)) pozdro :))

    OdpowiedzUsuń
  6. najwięcej punktów otrzymujemy za zadanie ostatecznego ciosu przeciwnikowi - czyli kiedy nie ma już prawie hp - strzelamy w niego aż czołg zniknie - za takie coś dostajemy 800 pkt

    OdpowiedzUsuń
  7. o kturej zaczyna się pojedynek

    OdpowiedzUsuń