poniedziałek, 19 maja 2014

Fortuna Kołem Się Toczy

Często narzekamy, że na Kole Fortuny Gildii wypadają same Książki z EXP, że rzadko trafiamy na fajne nagrody, ale czy wiecie, że statystycznie Kamień Bestii wypada na Kole częściej niż np. Księga Doświadczenia 3 levelu? Tak, to prawda. Postanowiłem zakręcic Kołem Fortuny Gildii nieco ponad 900 razy (oczywiście nie jednego dnia) i zapisać jakie nagrody otrzymałem. Co wynikło z mojego testu? Na przykład to, że Kamienie Bestii wypadają częściej niż sławne 2000 Ducha Walki. Najczęściej wypadającymi nagrodami nie są wcale małe ilości Złota, czy Ducha Walki a... Kupony! Tak, najczęściej losowana nagroda w Kole Fortuny Gildii to Kupon x5, pozostałe średnie ilości Kuponów - x10 i x20 również wypadają dosyć często. Powszechnym faktem jest też, że łatwiej jest wylosować na Kole Klejnot 3 Levelu niż Klejnot 2 Levelu! Podobnie jest z Eliksirami - te 3 levelu wypadają znacznie częściej niż te 2 levelu. W ankiecie widać, że najbardziej cenicie sobie Wiertło jako najlepszą nagrodę Koła. Nie jest to jednak najrzadsza nagroda jaka może nam się wylosować! W teście Wiertło wypadło aż 13 razy - to znacznie częściej niż np. Kamienie Powodzenia Lv.6 czy Klejnoty Lv.2. Najrzadziej wypadającą nagrodą okazały się Klucz labiryntu (moja ulubiona nagroda Koło Fortuny) i Kupony x100. A oto szczegółowe dane:


Kołem zakręciłem 932 razy - zużywając 18.760 pkt Kontrybucji, czyli 18.760.000 Złota ;)

1 komentarz: