środa, 26 lutego 2014

Przewodnik po Talentach cz.III – Mag


 

Witam w ostatniej części Przewodnika po Talentach. Zajmiemy się tu oczywiście talentem Maga. Najbardziej przydatne talenty, które powinny być aktywowane i rozwinięte jako pierwsze to: Koncentracja, Bariera oraz Walka o Przetrwanie. Są to talenty pasywne które mają największą efektywność podczas walki. Podobnie jak w przypadku Talentów Łucznika i Rycerza, Talenty Maga również mogą być zrozumiane nieprawidłowo - w niektórych przypadkach tłumaczenie przekłamuje prawdziwe działanie talentu, dlatego warto spojrzeć tu - na prawidłowe tłumaczenia.  A oto opis wszystkich talentów pasywnych Maga:

Nieprzerwany bój
Tf (23)
Opis: Skraca oczekiwanie na Niebiański Kamień oraz ma szansę odnowienia części żywotności.


Bariera
Tf (22)
Opis: Zmniejsza otrzymywane obrażenia.


Pobudzenie
Tf (21)
Opis: Jęzor Ognia ma szansę obniżyć konsumpcję szału bitewnego Gniewu Tora przez określoną liczbę rund.


Serce Skute Lodem
Tf (20)
Opis: Skraca oczekiwanie na Skowyt Błyskawicy Piekielny i daje szansę na tarczę która pochłania część obrażeń


Koncentracja
Tf (19)
Opis: Porażenie ma szansę na zmniejszenie konsumpcji szału bitewnego o 30% przez 2 rundy


Ofiara
Tf (1)
Opis: Skraca oczekiwanie na Błogosławieństwo Promienia


Przekleństwo Niebios
Tf (25)
Opis: Skraca oczekiwanie na Klątwę i podnosi jej obrażenia


Walka o Przetrwanie
Tf (24)
Opis: Podnosi czas oczekiwania na Odnowienie i jego moc leczenia, ma też szansę odnowić 10 pkt szału bitewnego leczonej postaci.

2 komentarze:

  1. Właśnie na to czekałem ;p dzięki wielkie i mam nadzieje że dalej będziesz dodawać ciekawostki i przydatne informacje ze świata Legend Online ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nieprzerwany boj odwrotnie 12% hp czas 10 sec

    OdpowiedzUsuń