sobota, 7 czerwca 2014

Moja Postać

Kilkoro z Was chciało zobaczyć moją postać, którą gram więc trochę się pochwalę. Od razu uprzedzam, że jest to postać Wartune a nie Legend Online. Gram na Kabam, serwer 32 europejski, Łucznik standardowo. Mam też dwie postacie na polskich serwerach oraz Rycerza na Wartune R2 ale ta postać jest zdecydowanie moją ulubioną. Rycerz jest nawet silniejszy, ale Łucznik to moja ulubiona klasa a poza tym jest to postać w którą włożyłem najwięcej pracy i serca i jednocześnie najmniej pieniędzy. Apropo pieniędzy. Dziś odkryłem 60 złotych na moim koncie PayPal więc postanowiłem wydać 30 z nich i kupić 1000 diamentów (na Łuku). Za tego tysiaka kupiłem 26 skrzyneczek eventowych z których można wylosować oprócz pierdół typu 2xKamień Bestii itd. fajne skrzydła. Szanse oczywiście takie same jak u nas czyli bliskie zeru. Otworzenie skrzyneczek zajęło mi nie więcej niż 10 sekund i kiedy spojrzałem do plecaka moje serce zabiło mocniej. Moim oczom ukazały się nie jedne ale aż dwie pary skrzydeł! Niech Was nie zmyli moje szczęście - te skrzydła naprawdę trudno dostać. Na tyle trudno, że spośród wszystkich "casherów", "diaxiarzy" i jak Wy ich tam jeszcze zwiecie ;) nie widziałem ich jeszcze u nikogo. No. Taki fart. Dobra to teraz pokazuję co mam.

POSTAĆ:

Tak. Mam 70 level i set na 55. Sześćdziesiątka się robi, ale... powoli :) Mam już 2 części w schowku Gildii, ale muszę przyznać, że jestem leniwy w przechodzeniu multi ;) Waleczność 81500 czyli przeciętnie jak na mój serwer. Nie jestem jednym z najsilniejszych :P

PLECAK 1:

PLECAK 2:


SEJF GILDII:

ASTRO:

No i to chyba wszystko... Nie będę pokazywał Sylphów żeby nie mącić Wam w głowach, za 2-3 miesiące pojawią się u nas to wtedy pogadamy o nich :) Bestii też nie ma sensu pokazywać bo mam tylko te standardowe, nie wydaję kasy na eventy, więc nie miałem jak zdobyć tych lepszych. To tyle, pozdrawiam i życzę miłego grania :)

8 komentarzy:

  1. no to pozdrawiam z s54/55 a wlasciwie OAS juz :)

    kolezanka ostatnio tez trafila skrzydelka nie 1 pare nie 2, 4 :) i pandy 2 to jest farciara xd wprawdzie ok 50 otworzen bylo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tey gram wartune i mam walecynosc 38968 bo robie set 40lvl bo jestem magiem i lvl 61 nieraz czesto chodze do gry teraz gram na serwerze 2 i mam aktualnie 73lvl tak samo jestem magiem i robie set 60lvl i dodatkowo mam nubka ktory ma lvl 61 i jest szczelcem

      Usuń
  2. Dasz link do spisu wszystkich patchów? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi również ze skrzydełkami się pofarciło ostatnio :). Tyle, że z ognistymi. Otworzyłem dosłownie 5 skrzyneczek, z tego co pamiętam to z tego eventu z kawałkami mody i patrze a tam skrzydła ognistego smoka :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja trafilem fartem za drugim razem :) czyli wydałem tylko 60 diaxów na ogniste skrzydła :D

      Usuń
  4. Z kolegi wiedzę że jest straszny chomik wszystko zbiera mam pytanko dlaczego zbierasz tak dużo Impirytu ? pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z takiego samego powodu z jakiego u nas zbierało się Kamienie Bestii - są tam nieograniczone eventy z imprintem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam inne pytanie.
    Też zadam konkretne, tak samo jak na fp polskiego Legend o datę update'a :)
    W czym Wartune jest lepsze od Legend? Jak z zakupem diamentów za polskie złotówki, szczególnie jeśli chodzi o opłacalność. Wychodzi taniej niż u nas?
    Nie trzeba za wszystko ładować diamentów? Te boundy czy jakoś tak... Można kupować za nie sensowne rzeczy czy taki szajs jak u nas za zielone?
    Jednym słowem, czy jeśli ktoś zna jęz. angielski to ma czym prędzej korzystać z tego dobra i uciekać na Wartune? ; )
    Pozdro
    P.S. Ciekawe czemu skasowali odpowiedź którą zdążyliście tu wkleić :D
    Pewnie ktoś się wygadał z wielkiej misternej tajemnicy i dostał po dupie hehe

    OdpowiedzUsuń