poniedziałek, 28 lipca 2014

Odrobina Szczęścia

Zwykle miałem dużo szczęścia na Wartune, zdobywałem drogie przedmioty tanim kosztem albo za darmo, jednak na Legend Online to szczęście jakoś nigdy mi nie dopisywało. Od pewnego czasu kiedy na Legend Online zaczęła się pokazywać Magiczna Urna doładowywałem 300-400 diamentów i ani sztuki więcej i liczyłem na szczęście typu Bestia, Skrzydła czy chociażby Moda. Dwa pierwsze razy udało mi się zdobyć cztery tygodniowe karty VIP i nic szczególnego poza tym. Dziś trzeci raz brałem udział w Magicznej Urnie i w końcu szczęście się do mnie uśmiechnęło :) Oto mój magazyn po wydaniu wszystkich posiadanych diamentów:


Skrzydła za 300 diax? Wam też życzę takiego szczęścia albo i jeszcze większego!

5 komentarzy:

  1. kurde mam same pechy ani jednego skrzydla bo tak mysle ze juz mnie rzucili klatwe ale i tak uziore diaxy i diaxy na kludke na skrzydla

    OdpowiedzUsuń
  2. skrzydła za 120 diax xD

    OdpowiedzUsuń
  3. za 120 diax to bym kupil natychmiast to bylo lepiej

    OdpowiedzUsuń
  4. Co prawda, nie są to niebieskie skrzydła, ale wydałem 60 diaxów i wylosowałem 999 róż i skrzydła anioła pragnień :) Pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ja dostałem skrzydła za 10 diaxów z funkcji "Łagodny dzień", a diaxy miałem z Bezpłatnych diamentów koło doładowania. I kto tu jest szczęściarzem?

    OdpowiedzUsuń