środa, 27 sierpnia 2014

Kolejna część 2.1

W Patchu zapowiadanym na oficjalnym forum Oasis Games na 1 września mają się pojawić nowe funkcjonalności dotyczące Mścicieli oraz dwie kolejne Dusze Mścicieli. No to jedziemy z tematem:


DWIE NOWE DUSZE MSCICIELI:


Nazw polskich nie podano ale nazwijmy je na tą chwilę analogicznie do nazw na Wartune czyli Gaia i Amazonka. Te dwa Sylphy wprowadzają do gry dwa nowe żywioły - Gaja elektryczność (piorun) a Amazonka ogień. Daje nam to już pięć żywiołów - pozostaje tylko Hades, który będzie reprezentował ciemność / mrok. Jeśli chodzi o mozliwości zdobycia nowych Mścicieli to pojawią się dwa nowe piętra na Wyspie Dusz, na których będziemy mogli zdobywać esencje i wymieniać na kule tak jak do tej pory z Elis i Panem. Co więc nowego wniosą do gry Gaia i Amazonka? Przede wszystkim siłę. Królowa Amazonek która będzie występowała dziko na trzecim piętrze Wyspy Dusz będzie dobrą alternatywą dla Pana. Jej ataki fizyczne również mają zasięg obszarowy i pojedynczy, jednak są moim zdaniem silniejsze (ale oczywiście wybór i ocena należy do Was). Gaia natomiast bije magicznie ale już tylko pojedynczo. Jest idealnym Sylphem na Bossa Swiata oraz kampanie Multi z Bossami których trzeba szybko pokonać. Dla postaci z wysokim atakiem krytycznym w połaczeniu z jej atakami może się ona okazać Sylphem ostatecznym z którym już nigdy się nie rozstaną. Łucznicy będą ją naprawdę lubić :) Podsumowując Gaia + atak krytyczny = zniszczenie.

ULEPSZANIE JAKOSCI DUSZ MSCICIELI:



= 10 pkt

W nowo odblokowanej zakładce będziemy mogli ulepszać jakość Mściciela. Każdy biały Sylph będzie mógł być podniesiony do zielonej, niebieskiej, fioletowej lub pomarańczowej jakośći. Służyć do tego będzie przedmiot o egzotycznej nazwie Mahra (polska nazwa jeszcze nie podana). Każda Mahra będzie podnosić jakośc o 10 punktów. Aby z białego Sylpha jednogwiazdkowego zrobić dwugwiazdkowego potrzeba będzie 10 pkt, następnie na 3-gwiazdkowego 20 pkt, potem podnosimy go do czterech gwiazdek za 30 pkt i w końcu do pięciu za 40 pkt. Kolejne 50 pkt podniesie jakośc Mściciela do zielonej jednogwiazdkowej. Szczegóły dalszego ulepszania poniżej:


Każdy poziom jakości Mściciela podnosi jego zdolność wzrostu - im większy wzrost tym więcej waleczności otrzymujemy z Kuli Skupienia, oraz jego maksymalną pojemność atrybutów - możemy w niego wsadzić więcej Kul Skupienia. Nowy poziom jakości podnosi też każdorazowo wszystkie atrybuty Mściciela.

UCZENIE SKILLI MSCICIELI:



Każdy Mściciel będzie mógł też nauczyć się teraz nowych skilli aktywnych oraz pasywnych. W nowej zakładce sklepu będziemy mogli zakupić około kilkunastu różnych zwojów z umiejętnościami dla każdego z Sylphów. Ceny będą różne - w zależności od rodzaju ataku ale będą wynosiły mniej więcej kilkaset diamentów za sztukę. Aby nauczyć Sylpha nowej umiejętności będziemy musieli także odblokować nowy slot w skillach, na Wartune koszt takiej operacji to 300 diamentów. Oczywiście nie musimy tego robić - możemy nauczyć Mściciela nowego ataku bez odblokowywania slotu ale wtedy nowo nabyty skill zastąpi jeden z już posiadanych (losowy). Za skille oraz sloty będzie można prawdopodobnie płacić zakluczonymi diamentami.

9 komentarzy:

  1. Jak i gdzie zdobywa się Mahry?

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe jestem strzelem wienc z tego co pisze nie rozstane sie z tym sylphem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy istnieje szansa na wydropienie żółtej albo fioletowej duszy?

    OdpowiedzUsuń
  4. wiatm a wiadomo kiedy bedzie mozna zdobywac ta mahry bo jak narazie lipa tylko za diax:( pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń