czwartek, 21 sierpnia 2014

Wszyscy jesteśmy Legend Maniakami

Czasami posądza się tego bloga o brak komunikatywności z czytelnikami w notkach i zbytnią encyklopedyczność - z tym się zgodzę, ale tak jak wcześniej gdzieś już pisałem jest to zamierzone, chcę aby ten blog pełnił też funkcję encyklopedii gry. Mam nadzieję że nie macie mi tego za złe, że nie piszę bezpośrednio do Was - taki był zamysł tego bloga. O brak komunikatywności jednak posądzić mnie nie można - mamy tutaj szereg aktywności, które zbliżają nas w dużym stopniu :)


Po pierwsze mamy fanpage na facebooku, gdzie możecie pisać posty, komentować i pisać bezpośrednio do mnie - na każdą wiadomość odpowiadam. Po drugie mamy tutaj czat, z którego aktywnie korzystacie, ja również staram się na nim udzielać, szczególnie kiedy padają pytania dotyczące gry. Po trzecie mamy konkursy w których zachęcam Was do aktywności i w których zawsze ktoś może zgarnąć trochę waluty. Po czwarte mamy box Screen Tygodnia - tutaj również możecie się popisać. Wystarczy, że zauważycie coś ciekawego w grze, wartego pokazania, ale mogą to też być screeny pozowane - zróbcie coś fajnego w kryjówce gildii albo poza miastem - możliwości jest wiele. Po piąte - możecie oczywiście komentować każdy artykuł i tutaj również udzielam się kiedy padają pytania, sugestie poprawek itd.

Chciałbym Was też zachęcić do tworzenia swoich filmików - jest wiele fajnych programów do nagrywania "pulpitu" - pochwalcie się jak daleko zaszliście na Baszcie Prób, stwórzcie własny poradnik czy cokolwiek innego. Jeśli filmik będzie sensowny i wart opublikowania to konto Legend Maniak na YouTube już na Was czeka :)

Ostatnia sprawa to kilka zmian na blogu - ostatnio pojawiła się możliwość Sprzedaży konta poprzez bloga która była płatna - niestety formuła okazała się chybiona - za ogłoszenie ze zdjęciem wychodziło około 50zł, więc chętnych zabrakło. W tej chwili została wprowadzona płatność SMS - jeśli chcesz sprzedać konto wystarczy wysłać swój adres mailowy (koszt każdego SMS bez względu na wielkość zdjęcia i ilość informacji to 19zł + VAT) a ja skontaktuję się z Tobą i zadbam o resztę. Ale zawsze możecie też to zrobić za darmo na czacie - jest on do Waszej dyspozycji również w tych sprawach. Kolejna zmiana na blogu to zmniejszenie ilości boxów reklamowych z 5 do 4 oraz poprawienie przejrzystości - blog jest teraz nieco węższy, boczne boksy zajmują mniej miejsca - nakłoniła mnie do tego sugestia Drizzt której dziękuję.

Podsumowując - chciałbym aby Wasze zaangażowanie w tego bloga było takie jak jest do tej pory lub jeszcze większe. Dziękuję też wszystkim czytelnikom - zarówno tym komentującym jak i tym którzy tylko czytają oraz głosują w ankitetach. Dzięki temu mogę bliżej poznać Wasze oczekiwania i gusta i dostarczyć Wam jeszcze lepsze artykuły i treści.

PS: Czekam na Wasze kreatywne zgłoszenia konkursowe! Jak dotąd tylko jeden gracz sprawił że uśmiechnąłem się do monitora kiedy zobaczyłem screena, a to trochę mało ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz