niedziela, 24 sierpnia 2014

Zielona Elis za 15 diamentów


Wczoraj przeglądając Magiczny Kram natknąłem się na bardzo ciekawą aukcję. Pośród Kul z Mścicielami znajdowała się jedna która dawała zieloną Eliskę. Oczywiście nie było tego widać na pierwszy rzut oka, bo Kule Pieczęci Elis wszystkie wyglądają tak samo, ale po najechaniu kursorem widać było, że jest to zielona jakość. Sama zielona Elis w sobie może nie jest taka ciekawa, ale jej cena już tak - 15 diamentów. Nie znam się na cenach Mścicieli, rzadko zaglądam do Magicznego Kramu ale jestem pewny że to była dobra cena i że kupując ją zrobiłbym dobry interes. Ciekawy też jestem czy autor aukcji wiedział co sprzedaje. Ale że nie samymi diaxami człowiek żyje postanowiłem zrobić coś innego. Ogłosiłem swoje znalezisko na czacie gildyjnym i patrzyłem jak w stronę Rynku biegną gracze ze wszystkich stron Miasta Niebios ;) Kto pierwszy ten lepszy :) Żałuję tylko, że nie nagrałem tego ale to była chwila a pomyślałem dopiero po fakcie. Niecałe pół minuty później zielonej Eliski już w Kramie nie było. A akurat trwał Boss Świata i wypadał jakoś ostatni cios więc stawka była wysoka :D I tu moje pytanie do Was - na ile wyceniacie wartość Kuli z Zielonym Mścicielem? Ile moglibyście za nią zapłacić? Czy np. 200 diamentów to dobra cena? A może 1000? ;D Czekam na komentarze :)

5 komentarzy:

  1. Ja to bym od razu kupił a nie rozpowiadał :)
    200? to chyba za niebieskiego Apolla... bo tyle jest warty wg mnie ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak się składa że niebieski to był za wydanie aż 12.000 diamentów więc te twoje 200 to troszkę brzmi śmiesznie i nie dorzecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. napisałem przecież że "wg mnie jest tyle warty" ... najwyższy czas abyś zainwestował w okulary a nie w diaxy ! :) miłej gry życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam dałem 15diax :)
    Rin0 pozdrawia z S16

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm, ty masz na myśli Magiczny Kram czy po prostu Dom Aukcyjny?? ''Autor aukcji'' ... nie zbyt przystosowane do Magicznego Kramu ;p

    OdpowiedzUsuń