piątek, 12 września 2014

Legend Online vs. Wartune: Nieograniczone Szkolenie Bestii

Tak sie złożyło, ze na obu grach akurat mamy szkolenie jeźdźca z nielimitowaną ilością prób. Na naszym Legend do zgarnięcia za każde 5 użytych Kamieni Bestii mamy: 2 przedmioty eventowe oraz 50.000 Złota. Na Wartune natomiast dostajemy za każde 5 prób: 1x Kamień Bestii, 5x Kryształ Imprintu i 1xSkrzynia Skarbów 1-3Lv. Moim osobistym zdaniem oba eventy sa ciekawe - nasz ze względu na możliwośc zgarnięcia darmowych Bestii - w tym wypadku antylopy i lodowej bestii, a Wartune ze względu na to że Kamieni Bestii jest tam do zgarnięcia miesięcznie kilka tysięcy co daje niesamowite zyski no i za każde 5 Kamieni dostajemy 1 dodatkowy co podwyższa ilośc nielimitowanych prób. Spójrzcie sami:

(to mój pierwszy filmik więc przepraszam za jakośc, montaż itd., gdybym mógł to nagrać jeszcze raz byłoby o wiele lepiej...)



6 komentarzy:

  1. Mimo wszystko tragiczna waleczność jak na ten lvl :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie stac mnie na wyższą, nie ładuję tam kasy ;p

      Usuń
    2. No ja w sumie skrzydełka kupiłem no i VIPka mam cały czas, a waleczność na poziomie 73k na 58 lvlu :P. Wcale nie trzeba ładować kasę żeby mieć wysoką waleczność :)

      Usuń
    3. no to pozazdroscic walecznosci bo 73k na takim lvlu to naprawde dobry wynik:) ja mam 106k, ale nie pokręciłem kółkiem błogosławienstwa na filmik, poza tym ide w lvl bo na 80. fajne rzeczy sie odblokowują :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. tylko u nas w Polsce niemożliwością jest zdobycie takiej ilości Kamieni Bestii...

    OdpowiedzUsuń