niedziela, 26 października 2014

Jak zniszczyć swoje konto? czyli porady LEGEND WARIATA ;)

Mamy tutaj całkiem fajne konto: 76 poziom, 85.000 waleczności, statystyki widać na screenie:



1) Aby skutecznie je zniszczyć musimy najpierw pozbyć się całego tego ekwipunku który daje tak dużo waleczności. W tym celu najpierw wyjmujemy z ekwipunku wszystkie klejnoty.



Po usunięciu klejnotów nasza waleczność spada o 12.000



2) 73.000 to jednak wciąż za dużo. Musimy więc wogóle pozbyć się ekwipunku. W jaki sposób? Najlepszym sposobem byłaby zamiana go na Kamienie Święcenia, ale wtedy nie będziemy mieli złota potrzebnego do zniszczenia klejnotów. Musimy więc sprzedać ekwipunek.



35 milionów złota za ten złom? Biorę :) Po zdjęciu i sprzedaniu ekwipunku nasza waleczność spada do 53.000 ... Już lepiej.



3) Dużo waleczności dają nam też gwiazdy. Może ich też się pozbyć? Pewnie! Tylko jak? Hmm... wszystkie pomaranczowe, czerwone, przydatne... Wiem! Złapię sobie kilka zielonych i wrzucę je w nie :)



No proszę :) Same dziesiątki! Teraz to jest astro!!



4) Pora na zniszczenie klejnotów. Nie da mi to może spadku waleczności ale na pewno zniszczy moje konto bezpowrotnie:) Jak że jestem Wojownikiem najlepiej będzie jeśli wszystkie moje klejnoty zamienię na Atak Magiczny a potem scalę je w jeden wielki klejnot :) Zaczynamy.



Po dłuzszym zastanowieniu nie będę ich scalał tylko je sprzedam, żeby przypadkiem nie natchnęło mnie kiedyś żebym je spowrotem pozamieniał. Niestety zapomniałem zrobić screena jak to wyglądało przed transformacją, no ale trudno, ważne że teraz jest dużo lepiej :)

5) W plecaku zrobiło się duuużo miejsca dzięki wszystkim klejnotom które odeszły. Ale pora zrobić w nim jeszcze więcej miejsca (czyt. sprzedać wszystko co tylko się da).



Jak widać mało jest rzeczy których nie można sprzedać :P

6) Pora na ostatnie poprawki. 



Sylfy zamieniły się w kuleczki, wyjście z gildii zakończyło się sukcesem, skrzydełka i moda poszła na recykling, w sumie moja ostateczna waleczność osiągnęła nieco ponad 32.000, czyli spadek o ponad 50 tysięcy:) SUKCES!!!



Uwaga! Nie próbuj tego robić ze swoim ani z jakimkolwiek innym kontem!

7 komentarzy: