poniedziałek, 20 października 2014

Skrzydlaty Obrońca - nowa bestia z Magicznej Urny

Magiczna Urna zawitała do nas w tym miesiącu niespodziewanie prędko (wcześniej była przeważnie pod koniec miesiąca). Być może ma to zwiazek z Walką Bogów, która planowana jest na ostatnie dni października. W każdym razie przez kolejne 3 dni (20-22 października) mamy szansę na zdobycie wielu nagród, między innymi Halloweenowego Młotka - nowa moda (zobacz jak wygląda Halloweenowy Młotek tutaj) oraz nowej bestii - Skrzydlatego Obrońcy. Jak przystało na bestię z Urny ma on całkiem dobre cechy - wszystkie statystyki +40. Pora więc wykorzystać Magiczny Młotek, który zapewne większość z Was otrzymało trzy tygodnie temu i życzyć wszystkim dużo szczęścia i mało wydanej kasy ;)



2 komentarze:

  1. Ja mam pecha do tej Urny.. za 20 diaxów dostałem eliksir hp na 30 minut... powiedziałem sobie, że już nigdy więcej nie wezme udziału w tej magicznej urnie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydałam 160 diax i wyciągnęłam z urny modę, potki 5 lvlu i jakieś inne śmieci, więc chyba nie ma tragedii?

    OdpowiedzUsuń