piątek, 9 stycznia 2015

Eventy dla "niediaxujących"

Trwają właśnie dwa dosyć fajne eventy specjalne w których nie ma potrzeby użycia diamentów czyli "Nielimitowane wchłonięcie Imprintu" i "Scalenie Klejnotów". Nagrody za scalenie klejnotów są następujące:



Zespalając klejnoty mamy więc szansę na zdobycie nawet darmowej Bestii (Ektelion) która wypada z Worków Życzeń.

Za wchłonięcie Imprintu natomiast otrzymujemy dodatkowy zastrzyk Imprintu i właśnie Klejnoty, które na pewno przydadzą się w tym pierwszym evencie. Za każde 100 Kryształów Imprintu włożonych w Dusze Imprintu zyskamy 20 Kryształów imprintu (zwrot 20%) i Klejnot 1-5. Ja w swoim plecaku miałem kilka Kryształów Imprintu więc postanowiłem się z Wami podzielić informacjami na temat zysków z tego eventu. Oto moje kryształy:



W "wchłonięciu" mogłem pobrać nagrodę 29 razy (2933 kryształy / 100). Otrzymałem więc 29 Klejnotów 1-5 oraz 580 Kryształów Imprintu, które znowu mogłem wykorzystać w evencie. 

Całkowite zyski z tego eventu przedstawiają się następująco:


Kryształ Imprintu
+720 sztuk



Klejnot Lv.1
+28 sztuk



Klejnot Lv.2
+5 sztuk



Klejnot Lv.3
+3 sztuki



Takie nagrody za kilka kliknięć? Biorę :)

5 komentarzy:

  1. Witam, gram w Legend Online od jakiegoś miesiąca i -co tu dużo mówić- nie wiem jeszcze wszystkiego, czego o tej grze można się dowiedzieć i jest kilka rzeczy, które mnie intrygują a nie bardzo mam kogo o nie zapytać, więc piszę tutaj.
    Przeglądając możliwe do uzyskania przydomki, trafiłam na kilka perełek, których nijak nie mogę do niczego dopasować...
    Po pierwsze, trzy przydomki za zajęcie miejsc w... zawodach wędkarskich...
    Czy to jakiś event albo jakaś przyszła aktualizacja?
    Poza tym, przydomek "Dowódca Straży" osiągany za pierwsze miejsce pojedynczego rankingu w Labiryncie Klejnotów... przy czym widziałam już postać biegającą z tym przydomkiem na moim serwerze, więc ten już jest z całą pewnością aktywny [choć wspomniana postać na pytanie "co to ten labirynt klejnotów?" nominalnie nabrała wody w usta i nic nie powiedziała]. Zanim postanowiłam umieścić te pytanie w komentarzu, przeszukałam za tymi hasłami i tego bloga i legendopedię ale nie udało mi się trafić na żadne wzmianki w temacie.
    Póki co, ta strona okazała się dla mnie bardzo przydatna pod względem informacji o grze, za co szczerze dziękuję i naprawdę proszę o odpowiedź na moje pytania. [jeszcze te o wędkarstwo ujdzie, ale ten labirynt klejnotów mnie męczy od dawna zwłaszcza, że wspomniana postać, która biegała z tym przydomkiem ma ten sam level, co ja-45]
    Z góry dziękuję za czas poświęcony na odpowiedź
    AureaShadow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat wedkarstwo i labirynt klejnotow tycza się przyszłych aktualizacji :) Dowódca straży to chyba jakiś bug, bo u mnie na serwie też biegała osoba z takim przydomkiem a zdobyć go przecież nie idzie teraz :P

      Usuń
    2. labirynt klejnotow to inaczej "zasadzka" jesli masz tam 1 miejsce na swoim serwie to dostajesz przydomek

      Usuń
    3. labirynt klejnotow to inaczej "zasadzka" jesli masz tam 1 miejsce na swoim serwie to dostajesz przydomek

      Usuń
  2. Wszystko fajnie opisane, tylko nagrody pobrać nie można. Kolejne dno polskiego wydawcy.

    OdpowiedzUsuń