sobota, 19 lipca 2014

Moja Postać - Update

W związku z tym, że poczyniłem pewne postępy na Depeuszu (mogliście o nim przeczytać w artykule sprzed póltora miesiąca - TUTAJ) pokazuję co tam dobrego u niego słychać. Tym razem nie będę pokazywał zawartości plecaka i schowka gildii a jedynie same konkrety. No to lecimy.

EKWIPUNEK I STATYSTYKI:

Ostatnim razem biegałem w secie 55, tu już jak widać full 60 w tym 5 w legendzie. Zawdzięczam to głównie temu, ze wprowadzono możliwość zakupu Crystaloidów (Czarodziejskich Kamieni) na Sklepie Areny. Tanioszka - tylko 25 Oderów za sztukę :)

kliknij na obraz aby powiększyć

MODA: 

Te wszystkie czwóreczki to zasługa wielkiego szczęscia - wszystkie trzy części zlewelowałem bez użycia kasy i tylko z użyciem Fashion Core'ów (Krzyków Mody). Oczywiście dużo ich straciłem, ale za darmoszke to nie boli :)


ASTRO: 

Siedem razy siedem. I narazie tak zostanie. Złoto wydaję aktualnie na Kamienie legendarne na 70. Powoli kompletuję seta. Ale bardzo powoli - nie mam jeszcze wymaganej rangi Honoru (Chwały), żeby kupować Czarodzieje w Sklepie Areny, więc latam na multi i to częściej niż kiedykolwiek (jak wiedzą niektórzy z Was multi to najbardziej nielubiana przeze mnie rzecz w całej grze).


OCHRONA LOSU:

Aura ataku na 10 levelu a aura defensywna na 5. Aura defensywna zostanie u nas wprowadzona dosyć późno, nie pamiętam kiedy było to na Wartune odblokowane ale na pewno nie w 2.0 (czy tam 2.1).


RUNY:

Niedawno był event wymiany Souli (Kryształów Imprintu) na Kamienie Runy - za 5 Imprintów 1 kamień, w związku z tym 4 tysiące Kamieni Runy powędrowały do mojego plecaka, czyli jestem jakieś 200 dni robienia czołgów do przodu :)  (Na Wartune czołgi odbywają się codziennie) Wszystkie runy zdobyte za darmo - na eventach i na czołgach.




BESTIE:

Wszytkie oprócz Cloud Sailora zdobyte bez wydawania kasy. Ale Cloud Sailor i tak najlepszy.

kliknij na obraz aby powiększyć

A że artykuł dzisiaj taki trochę Wartunowy to zapraszam przy okazji na mojego drugiego bloga http://wartunepolska.blogspot.com/ gdzie aktualnie możecie obejrzeć sobie sety na 80. lvl i trochę o nich poczytać. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz